Subject: Kutse järelevalveasutuste kohtumisele digiteenuste määrusest
From: "Grete Leesmann" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 16:39:28 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

TTJA, kui Eesti digiteenuste koordinaator, kutsub Teid
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32022R2065&
qid=1666862432653&from=ET> digiteenuste määrust tutvustavale
veebikohtumisele, kus selgitaksime määrusest tulenevaid võimalusi
järelevalveasutustele piirata ebaseadusliku sisu levikut internetis või
saada oma pädevuste raames vajalikku teavet digiteenuste osutajatelt.

Tutvustame, millised on järelevalveasutuste võimalused ning ka kohustused
teabenõuete või ebaseadusliku sisu leviku piiramisnõuete edastamisel nii
Eesti kui piiriüleste digiteenuste pakkujate (sh
sotsiaalmeediaplatvormide, otsingumootorite, veebipõhiste
kauplemisturgude, internetiteenuse pakkujate jpm) suhtes.

Kohtumine toimub 3. detsembril kell 13.00. Kohtumise veebilingi
edastamiseks palume enda osalemissoovist hiljemalt 26. novembriks teada
anda siin <https://forms.gle/LW2EtX9aLHNaTBSd6> .

Palume kutset enda asutuse sees jagada kõigiga, kes võiksid teema vastu
huvi tunda.

Heade soovidega

Grete Leesmann

Infoühiskonna ekspert

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, Tallinn 10122

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet